/_images_upload/_tn_abd85746daa547c5.jpg
Toe aan een nieuwe uitdaging?


Schrijf je dan nu in

/_images_upload/_tn_2fdfd6dff9b0df9b.jpg
Op zoek naar een (nieuwe) baan?


Schrijf je dan nu in

/_images_upload/_tn_0bc244fa979de6a7.jpg
Ook Local Recruiter worden?

Lees hier meer
Snel zoeken

Hoe word je Local Recruiter? - Sollicitatieprocedure

Voor diverse regio’s in Nederland zijn wij op zoek naar commerciële franchiseondernemers die een eigen arbeidsbemiddelingsbureau willen opstarten. We zoeken bij voorkeur ervaren arbeidsbemiddelaars of kandidaten met kennis van de uitzend-/detacheringsbranche. Natuurlijk is het belangrijk dat je commerciële ervaring hebt, kansen ziet liggen en deze weet te benutten.

Wat vragen we van je?

  • Minimaal mbo+/hbo-werk- en denkniveau;
  • Ervaring in de arbeidsbemiddeling is een pre, maar geen eis;
  • Minimaal drie jaar commerciële werkervaring;
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar.


Een eigen vestiging in vijf stappen
Wanneer je belangstelling hebt om parttime (vanaf 32 uur) of fulltime je eigen Local Recruiter vestiging te starten, doorlopen we de volgende vijf stappen:

1. Telefonische kennismaking
Stuur je cv naar kim@localrecruiter.nl. Vervolgens nemen wij telefonisch contact met je op om kennis te maken. Wanneer we beiden een positieve indruk hebben, maken we een afspraak voor een persoonlijk gesprek op ons hoofdkantoor.

2. Persoonlijk gesprek
Graag leren we jou beter kennen en mag je jouw ondernemersplan aan ons presenteren. Wat ga je doen en wat wil je bereiken? Welke regio heeft jouw interesse, welke branche heeft jouw voorkeur, welke uitdagingen zie je, wanneer ben je voor jezelf succesvol etc. Als deze kennismaking van beide kanten positief is ervaren, zullen we een concept samenwerkingsovereenkomst opstellen.

3. Bespreking concept samenwerkingsovereenkomst
Vervolgens ontvang je het concept van de samenwerkingsovereenkomst en plannen we de volgende afspraak om dit te bespreken. In dit gesprek komen allerhande zaken aan de orde, zoals de franchiseformule, het businessmodel (verdiensten en kosten) en een persoonlijk, uitgebreid exploitatiemodel (begroting, plaatsing en liquiditeitsprognose). Beide partijen maken ten slotte een definitieve beslissing over de samenwerking.

4. Contractondertekening en voorbereiding
Tekenen van de samenwerkingsovereenkomst. Samen met het hoofdkantoor onderneem je alle stappen die nodig zijn om een eigen vestiging te kunnen openen (inschrijving bij de Kamer van Koophandel, ontvangst starterspakket en inlogcodes, etc.).

5. Start van je vestiging
De start van je eigen onderneming. Je opent jouw eigen onderneming vanuit huis of vanuit een eigen kantoor en je weet dat je altijd gesteund wordt door de medewerkers op het hoofdkantoor. Wij staan de hele dag voor je klaar om je met raad en daad bij te staan.

Onze klanten